Pollmann sinds 1890 wou een krachtige branding waarin vernieuwing, traditie en kwaliteit samenkomen.

Pollmann sinds 1890

Vernieuwende branding, met oog voor de traditie

Pollmann sinds 1890 verhuisde naar een eigentijdse locatie in de 7 straatjes. Een nieuw winkelconcept betekent een nieuwe uitdaging. Eight leverde een moderne, krachtige branding met behoud van de kwaliteit en service waar het Arnhemse merk bekend om staat. 

Onze services

  • Workshops
  • Brand Identity

Een sterk merk voor nieuwe en vertrouwde klanten

Met een creatieve kick-off, samen met het team van Pollmann, hebben we de kernwaarden voor de nieuwe branding van het bijna 130 jaar oude bedrijf vastgesteld. Deze bepaalden het karakter van het merk. Dat zie je terug in de positionering en uitstraling, van de website tot de gevelbelettering.

Vaak zijn de beste herinneringen die je hebt van vroeger met je familie heerlijk knus aan de keukentafel, tijdens kerst, met de cadeautjes onder de boom. Het team van Pollmann helpt je bij het kiezen van deze cadeautjes en geeft je de beste klantervaring die mogelijk is.

Een merk is meer dan een logo en huisstijl. Het is het complete gevoel dat je mensen geeft, binnen en buiten de winkel.

Gaetano Ambrosino, Creative Director

Een volledige ervaring

Voor zowel Eight als Pollmann staan kwaliteit, ervaring en ambacht voorop. Dat ervaar je in het logo, het design van een schoteltje, een mooie verpakking en de mensen. Door de nauwe samenwerking met de familie Pollmann en andere betrokkenen, van drukker tot architect, hebben we een totaalervaring neergezet die het DNA van het bedrijf vormt.

Is jouw merk toe aan vernieuwing?

Bel of mail Gaetano

Bekijk meer